My Blog Archive

The Followers

Sunday, January 9, 2011

Tibe2 Kena Pergi Konsert 60an..




rmai2 joget, cm joget lambak..

dato' jefriden.. awesome!!

penutupan konsert

semalam mak abh aku ade ajk kuar.. mase tu ngah xde mood, kepala pening, malas la nk tnye nk kemana.. so, juz decided to follow them wherever they go.. ok.. tibe2 mcm pelik, abh drive jlan nk ke bandar.. mule2 ingt nk ajk gi makan ke pe ke.. ttibe kena join g konsert pop yeye.. perh!! aku geram jek, ngn xbawak sweater, crmin mate pn xpkai.. mmg aku mati beku kat dalam stadium tu.. konsert tu diadakan di stadium prbandaran JB.. mk abh xbgtau aku sbb takot aku xnk ikot.. hahaha.. aku ok jek.. tapi tu la, aku kebekuan kt dalam stadium tu.. ley tahan konsert tu, stadium pon penoh gk.. situasi mase tu, sume peringkat umur ade, tua muda.. dak kecik pn ade (for sure laa).. orang2 yg gi knsert tu sumer sporting giler.. siap joget rmai2 ag.. mule2 mcm boring, tapi da nk hujung2 knsert tu best ckit.. kuar la Jefriden, A Rahman Hasan.. tu dua orng tu ak suke.. ade gk lagu yg aku ley lyan, aku lyan kn je la.. ak cm xde prasaan smalam gi konsert.. tapi it's a bit make me happy, sbb tgk prangai harok orng2 JB.. Singapore pn ade gk.. it's fun! (ok la..) ngn orang sebelah ak siap joget2 ag, hahah.. cm xcaye pn ade gk.. gambar A Rahman Hasan jek ak xsempat amek, da malas.. pening2.. hahah.. abes konsert tu kol 12.. hahaha.. mmg lepak giler2 ak.. but, it's a nice memories even ak xbrape nk ok ..

No comments:

Post a Comment