My Blog Archive

The Followers

Tuesday, January 4, 2011

zamanku di dunia teknik..

alya, pika & mira

aku & weeyah

 lepak2 blakang dewan..

 baru lepas gerak gempur..time rehat.. snap time!!!

 dlam kelas.. da nk akhir2 tahun..

pun lepas gerak gempur.. hahaha!!! xD

lawatan ke Cameron Highlands..

mlam sebelom gerak ke Cameron..



gambar2 klas.. sweet memories..miss them!!





team sofbol perempuan bawah 18 MSSD (2008)

banyak benda yang telah aku pelajari sepanjang aku belajar di teknik..
banyak kenangan manis dan pahit yang da pun aku tempuhi sepanjang aku barada di teknik..
semua tu da banyak mengajar aku erti kehidupan.. dan setiap kenangan tu x mungkin dapat aku lupakan begitu saja.. walau pun sejujurnye aku xsuke skola kat tknik, aku mule terasa rindu pda situasi di teknik.. dan member2 aku yang sentiasa berada disamping aku xkira susah atau senang..
thnx a lot 2 all of them.. :'))

No comments:

Post a Comment