My Blog Archive

The Followers

Monday, January 2, 2012

Feel Free Moments... (Seronok TAK Terhingga!)

Assalamualaikum..

lame da x update pape entri.. bukan xmo update, tapi ade masalah sikit nk online.. banyak benda yg nk dikongsikan, tp xberkesempatan.. so, malam ni dapat online, so update laa entri yg simple jek untuk harini..

khamis lepas, aku hang-out ngn kakak aku & si Dia ke Jusco Tebrau.. huhuhuh.. kitorang gi tgk cite Papa I Love You lakonan lisa, mia & zalif.. first day tayangan.. heeee... cite ni pada aku, best.. comel gitu.. cite ni banyak moral value nye yg patot dijadikn contoh wlaupon cite ni simple jek.. cite ni, lisa mmg nampak garang sgt, tp keayuan nye sentiase ade.. huhuhuh..


lepas tu, jalan2 laa satu jusco tu.. teman kan kakak cari present untuk ABE dy.. huhuh..smbil2 tu aku pon cari skali untuk si Dia.. :)
aku beli tibe2 jek, sebab aku taw law aku bgtaw, dy msti xterima.. birthday dy da lame lepas, tapi baru skarang aku beli kan.. ape punye girl laa aku ni.. huuhuh.. tu jek yg aku trmampu.. harap laa dy suke..
lepas dari tu, kitorng snap2 skejap sbelom balek.. nk balek cpat sbb nak tgk episod akhir Tentang Dhia.. kelam-kabot balek!

sayang mereka brdua ni, sangat2!

xpuas kuar hari khamis tu, kuar lak hari sabtu.. new year eve.. kitorng gi KSL.. punye laa sesak.. mule2 aku paln nk tgk cite songlap ngn si Dia.. tapi kawan kakak aku telah memungkiri janji... janji nk kuar ssame, tapi ble call, text mesej, xde respon langsung.. geram lak.. jadi, xlaa jadi nk tgk wayang..
bile sampai2 jek kt KSL, sumer tmpat hiburan ttup, wayang, tmpat karoke.. sumer ttup.. rupe2 nye, hari hol Johor.. tapi kitorng trtanye2, hari hol 30hb Disember ke?? xley nk wat pape, jalan je laa.. then makan kat McD kt Holiday Plaza.. makan burger Prosperity.. 

mase untuk menyakat! 

esok nye, kakak aku pon balek segamat.. huuu.. sdih! everything just turn back to normal.. aku xley wt pape, juz hope mase cepat brlalu.. so, aku xkembali kesunyian.. :)

No comments:

Post a Comment