My Blog Archive

The Followers

Tuesday, June 3, 2014

Persoalan yang Tiada Jawapan...

Assalam fellows..

otak aku tibe-tibe terpikirkan seseorang.. PUFF! aku mula tertanya-tanya.. adakah dia ada menyimpan perasaan cinta pada aku? atau itu hanya mainan perasaan aku? aku mula keliru bila dia cuba memberitahu aku, berikan dia masa yang sesuai untuk menjelaskan sesuatu kepada aku.. aku masih lagi tertanya-tanya, adakah dia menyembunyikan sesuatu dari aku? patutkah aku bertanya pada dia sekali lagi atau hanya terus menunggu?

sebenarnye aku x suka menunggu dan dalam masa yang sama aku x mahu mendesak dia.. bila dipikirkan lagi, kepala aku jadi bingung dengan segala persoalan.. maka nya, aku hanya mampu mengikut haluan yang mana boleh aku tuju walau pon dalam masa yang sama aku masih mengharapkan jawapan dari dia..





RedStarAdia

No comments:

Post a Comment