My Blog Archive

The Followers

Wednesday, June 29, 2011

Bersyukur... ;))

salam.. hari ni, entri aku brunsur jiwang2 cikit.. heee.. bukan ape, ttbe aku rindu kat mamat ni..


heee.. ni laa dy.. dy ni suke sorok kan identiti.. on FB people known him as H____ Biskut....^^

hurmm.. ape yg mampu aku wat skang ni hanye trsenyum.. cam xcaye yg kitorang still together lagi.. padahal, tiap2 hari kitorang gadoh.. xde la tiap2 hari kan.. cam dlm 1minggu tu, msti ade gadoh.. tp bile da gadoh, brhari2 xbrtegor.. dari ctu laa yg mmbuatkan aku rse rindu kat dy.. huhuhuuh.. (mkne nye kitorang ngh gadoh la ni.. heheheee..) kkadang tu, rase penat sebab asik gadoh jek.. tapi xpe laa.. dlm relationship, sape xgadoh kan.. lagi lak law partner kite tu jenis nye laen dari yg laen ckit.. muke kental, tapi hati ckit ade taman.. sjujurnye, susah gak ade partner yg xbrape nk layan cintan2 wlaupon sbenarnye itu laa yg diidamkan setiap gadis kat muke bumi ni.. memahami kite, memanjakan kite, belai kite cm puteri.. tapi tu laa, kite xley mintak sumer tu law partner kite bukan jenis camtu.. kena laa memahami dy gak wlaupon sbenarnye susah ntuk kite mnerimenye.. terime dy seadanye.. cukup laa ngan mncurahkan ckit kasih sayang dy pade aku dari jaoh, mnghargai kewujudan aku dlm hidop dy.. da memadai bagi aku.. mungkin, ade prkare laen yg mmbuatkan dy brase sukar dlm mnjalinkan hbungan ngn girl pelik cam aku ni.. hehehe.. pape pon, aku still brsyukur sebab still memiliki dy dalam hidop aku.. he's totally different than other guys & he's special for me... ;))

2 comments:

  1. wahhwahhh!!! sangat lahh jiwang entry kamu pada kali ini :)) btw,.kuatkan semngat..jangan sedihsedih ok :)

    ReplyDelete
  2. hehehe.. thanx tara!! syg awak!!! xD

    ReplyDelete